Every new beginning comes from some other beginning's end

Nu har jag tagit bort alla gamla inlägg från den här bloggen, allt gammalt strunt jag skrev. Snacka om en fresh start. Dock hade jag väl kanske ett lite mer intressant liv förr - och därför var det mycket intressantare att följa.

Well well. Det kan man inte göra något åt nu. Jag har i alla fall arkiverat inläggen om någon skulle sakna dem för mycket.

SÅ - jag har börjat en blogg igen. Nu var det några år sist. Två, tror jag. Mycket har hänt. Mycket händer (i alla fall lite) och det tänkte jag skriva om här för alla som är intresserade.

Muy bien. Då börjar vi.

Jag kanske valde världens sämsta dag att starta en ny blogg på eftersom att, ärligt talat, det har inte hänt ett jota idag. Jag vaknade halv tre, jag gick upp, jag tog en cigg. I came, I saw, I conquered. Veni, vidi, vici.

Jag tänkte ge mig på att städa toaletterna och mitt rum idag, köpa (märk köpa INTE laga - söndagen är fortfarande inte min favoritdag) mat och ta en promaned runt i Sätra. Kul va? Not likely, men jag har aldrig påstått något annat.

Jag kanske rånar en bank, bygger en rymdfärja och drar till månen och äter ost med Wallace och Gromit.

Eller så sitter jag här och chillar och väntar på att karln ska komma och laga pappans cykel och sen äter vi. Mat. JAG ÄR HUNGRIG.

Nu ska jag göra något med mitt liv. Sätta mig framför tvn. BOO YAA!!

Vi hörs, alla mina små kycklingar.

Peace
The RETURN of Maggie Mae



Kommentarer
Postat av: M:et

Pepp, jah har en till blogg att läsa!;)<3

2010-09-13 @ 17:33:59
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0